Hvem er vi?

Christian Pedersen
Salg & administration
Direkte nr. 56 67 12 64
christian@ergopartner.com

Louise Pihl Hansen
Salg & administration
Direkte nr. 56 67 12 66
louise@ergopartner.com

Oliver Rasmussen
Kontorelev
Direkte nr. 56 67 12 60
oliver@ergopartner.com

Kia Minet
Salg & administration
Direkte nr. 56 67 12 61
kia@ergopartner.com

Søren Veng Olesen
Direktør

svo@ergopartner.com


Casper Rask Kristoffersen
Indretningskonsulent 
& ergoterapeut
Midt- og Nordjylland
Direkte nr. 93 63 38 45
casper@ergopartner.com

Line Busk Mortensen
Indretningskonsulent 
& ergoterapeut
Midt- og Sydsjælland
Direkte nr. 41 21 55 55
line@ergopartner.com

Claus Rothberg
Indretningskonsulent
Nordsjælland

Direkte nr. 52 17 53 07
claus@ergopartner.com

Heidi Jensen
Indretningskonsulent
København
Direkte nr. 54 58 86 46
heidi.jensen@ergopartner.com

Lasse Juhler
Indretningskonsulent
Fyn & Syd- og Midtjylland
Direkte nr. 54 34 46 46
lasse@ergopartner.com 


Heidi Scholz Eriksen
Regnskabsansvarlig
Direkte nr. 56 67 12 69
heidi@ergopartner.com

Frederik Svantemann
Lager & logistik
frederik@ergopartner.com

Maj-Britt Schütt
Lager
maj-britt@ergopartner.com

Fie Pedersen
Digital Marketing Manager
fie@ergopartner.com

Suzanne Veng Olesen
Web-ansvarlig
suzanne@ergopartner.com




Historien om Ergopartner

Ergopartner blev stiftet af Søren Veng Olesen for mere end 20 år siden.
Dengang sad han i sin lejlighed i Køge - på en tvivlsom kontorstol og med en helt traditionel mus. 



Søren havde én mission! 

Missionen gik ud på at udbrede god ergonomi til danske kontorarbejdspladser.
For med god kontorergonomi følger høj arbejdsglæde. Og med høj arbejdsglæde følger ofte en sund bundlinje.

Det var dog ikke let. For dengang skulle man nærmest være sygemeldt, for at få bevilliget en ergonomisk mus af sin arbejdsgiver.
”Musearm” var ikke en godkendt sygdomsdiagnose. Og et hæve-/sænkebord kunne man ikke se lyset i. Hverken som arbejdsgiver eller som medarbejder.

Så når arbejdsskader opstod rundt omkring på kontorerne i Danmark, Sverige og Norge, var løsningen ofte mere et husråd fremfor en reel løsning. 


Meget er (heldigvis) sket både på arbejdsmarkedet og i den ergonomiske verden siden da. 

I dag er medarbejdernes helbred kommet langt mere i fokus, og det er obligatorisk jævnligt at få foretaget arbejdspladsvurderinger af den enkelte medarbejder.

Ergopartner har med sine 15 dygtige medarbejdere igennem årene hjulpet tusindvis af kunder med at indrette deres arbejdsplads ergonomisk, så de ikke får ondt af at sidde på kontor i mange timer hver dag. 


Én af dem er Lise, som her fortæller:

”Jeg sad på en dårlig stol og dét forfulgte mig resten af dagen...
Efter bare én telefonsamtale med indretningskonsulenten havde hun afkodet mit behov.
Jeg har haft en top god oplevelse og glæder mig meget over min nye kontorstol”.


Ergonomi er for alle!

På tværs af brancher, afdelinger, mennesker og behov. Det kan være lige fra regnskabsmedarbejderen, som har ondt i musearmen.
Til tandlægen som døjer gevaldigt med ondt i ryggen. Eller ekspedienten der får ondt af at stå på et hårdt gulv og arbejde.

Derfor har Ergopartner samlet et stærkt team bestående af ergoterapeuter, indretningskonsulenter og kyndige medarbejdere,
som kan vejlede vores kunder til den bedste løsning.


 
Kontakt os i dag for en bedre arbejdsplads i morgen!