×

Din indkøbskurv er tom.

Ergotjek - Find den løsning der passer dig


Et Ergotjek er en ergonomisk gennemgang, som foretages 
med udgangspunkt i den enkelte medarbejders arbejdsplads,
og hvordan de arbejder i det daglige.

                                    

Vi tilbyder både fysisk og online Ergotjek 


Prisen for et fysisk Ergotjek (i virksomheden) er
295 kr. + moms pr. medarbejder + kørsel (offentlig km
takst).

Prisen for et online Ergotjek (i virksomheden eller på hjemmekontoret) er 195 kr. + moms pr. medarbejder. 
Dette foregår over Microsoft Teams.

Efter din bestilling er modtaget, sender vi et booking 
link til den mail adresse der er oplyst.

Kontakt os gerne for et uforpligtende tilbud på
telefon 
56 65 01 45 eller info@ergopartner.com.

Vi sidder klar til at hjælpe dig!

  


Ergotjek   

HJEMMEKONTOR    

95 kr.
                              


Ergotjek   

ONLINE    

195 kr.
                                  


Ergotjek   

FYSISK   

295 kr.
                               

    Besøg af konsulent som gennemgår din
    arbejdsplads.* 
    Varighed: cirka 30 min.




    Ergonomisk gennemgang af din arbejdsplads
    online (via Teams, Skype, Zoom, mv.).
    Varighed: cirka 20 min.




    Video med tips og gode råd om hjemmekontoret




    Mulighed for at få personlig feedback, hvis du
    sender et billede af dit hjemmekontor.




    Telefonsupport op til 14 dage efter endt
    gennemgang/feedback.




    Gratis afprøvning af udvalgte
    ergonomiske produkter.


    Månedlige sundhedsmails til at motivere
    medarbejderen (frivilligt)


    **Voucher på 100 kr. til køb på
     www.ergopartner.dk


   
*Til prisen tillægges kørsel (offentlig km takst)          **Gælder ved køb for min. 500 kr. ekskl. moms          Alle priser er pr. medarbejder + moms.


Hvordan foregår et Ergotjek?


Er der ting vi kan rette med det samme, gør vi det på stedet sammen med medarbejderen. 

Det kan være korrekt indstilling af stol, skærmhøjde, lampe, telefoner m.m.

Vi vurderer og indstiller kun de eksisterende ting hos medarbejderen og giver aldrig falske forhåbninger om nye arbejdsredskaber.

Vores anbefalinger til eventuelle nyanskaffelser, noterer vi udelukkende i vores samlede rapport til ledelsen. Hvis medarbejderen specifikt spørger ind til en løsning, vil vi naturligvis rådgive om mulige løsningsforslag. 

Når vi har været igennem et Ergotjek, bliver der lavet en
samlet vurdering, der kan danne grundlag for at foretage
de nødvendige justeringer, i forhold til vores anbefalinger.

Forskellen på en APV (arbejdspladsvurdering) 
og et Ergotjek


APV:

Alle virksomheder skal udarbejde en skriftlig arbejdspladsvurdering (APV), som udarbejdes af virksomheden. Der er tre vigtige ting, som Arbejdstilsynet ser på, når de vurderer, om en virksomheds APV kan godkendes.                                                                                                         

                                                                                     

 

  1. Er der en ordentlig kortlægning af arbejdsmiljøet? Der er metodefrihed og kortlægningen kan foregå via interviews, spørgeskemaer eller andre metoder. Det vigtigste er, at alle aspekter omkring arbejdspladsener nøje gennemgået.

  2. Ligger der en seriøs og holdbar vurdering af hver enkelt arbejdsplads?

  3. Vigtigst af alt skal der foreligge en seriøs handlingsplan fra virksomheden med henblik på afhjælpning af de gener, der måtte være. Arbejdstilsynet skal så vurdere, om virksomheden kan løfte opgaven via planen, før de kan godkende APV'en.
Ergotjek:

Når vi laver et Ergotjek, gennemgår vi arbejdspladsen med henblik på at få løst de udfordringer, der kan være med det samme. Det vil sige, at vi indretter de eksisterende arbejdsredskaber, så medarbejderen får størst mulig udbytte med det samme.

Desuden giver vi brugbare råd og vejledninger, baseret på hvordan den enkelte medarbejder har indrettet sin arbejdsplads, og hvordan han / hun arbejder. 

Et Ergotjek er langt mere løsningsorienteret end APV'en, men kan ikke erstatte en APV.

Denne side bruger cookies. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere
OK