Vælg en af ​​disse varianter
Produktnavn Antal
Ergotjek - online via Microsoft Teams Ergotjek online
195,00 kr. 243,75 kr.
Ergotjek - fysisk på arbejdspladsen Ergotjek fysisk
295,00 kr. 368,75 kr.

Ergotjek - ergonomisk gennemgang af din kontorarbejdsplads

SKU
Ergotjek
Bestillingsmuligheder

Få indrettet og indstillet din kontorarbejdsplads korrekt til dig
Ergotjek udføres med udgangspunkt i hver enkelt medarbejders arbejdsplads, og hvordan de arbejder i det daglige.

Det vi kan rette med det samme, udfører vi på stedet sammen med medarbejderen. Det kan være korrekt indstilling af stol, skærmhøjde, lampe, telefoner m.m.

Vi vurderer og indstiller kun de nuværende ting hos medarbejderen, og giver aldrig falske forhåbninger om nye arbejdsredskaber.

Vores anbefalinger til eventuelle nyanskaffelser, noterer vi udelukkende i vores samlede rapport til ledelsen. Hvis medarbejderen specifikt spørger ind til en løsning, vil vi naturligvis rådgive om mulige løsningsforslag.

Når vi har udført Ergotjekket, laver vi en samlet vurdering, der kan danne grundlag for at foretage de nødvendige justeringer i forhold til vores anbefalinger.

Priser:
Fysisk Ergotjek er 295 kr. + moms pr. medarbejder + kørsel
(offentlig km takst)

Online Ergotjek er 195 kr. + moms pr. medarbejder 

Efter din bestiling er modtaget, sender vi et booking link til den mail adresse der er oplyst.

Kontakt os gerne for et uforpligtende tilbud på telefon 56 65 01 45.



Forskellen på en arbejdspladsvurdering (APV) og et Ergotjek


Arbejdspladsvurdering (APV):

Alle virksomheder skal udarbejde en skriftlig arbejdspladsvurdering (APV), som udarbejdes af virksomheden. Der er tre vigtige ting som Arbejdstilsynet ser på, når de vurderer om en virksomheds APV kan godkendes:

1. Er der en ordentlig kortlægning af arbejdsmiljøet? Der er metodefrihed og kortlægningen kan foregå via interviews, spørgeskemaer eller andre metoder. Det vigtigste er, at alle aspekter omkring arbejdspladsen er nøje gennemgået. 

2. Ligger der en seriøs og holdbar vurdering af hver enkelt arbejdsplads? 

3. Vigtigst af alt, skal der foreligge en seriøs handlingsplan fra virksomheden, med henblik på afhjælpning af de gener der måtte være. Arbejdstilsynet skal så vurdere, om virksomheden kan løfte opgaven via planen, før de kan godkende APV'en.



Ergotjek:

Når vi udfører et ErgoTjek, gennemgår vi arbejdspladsen med det formål at få løst de udfordringer der kan være med det samme. Det vil sige, at vi indretter de eksisterende arbejdsredskaber, så medarbejderen får størst mulig udbytte med det samme. 

Desuden giver vi råd og vejledninger, baseret på, hvordan den enkelte medarbejder har indrettet sin arbejdsplads og hvordan han/hun arbejder. Et Ergotjek er langt mere løsningsorienteret end APV'en, men kan ikke erstatte en APV. 


Kunderne siger:

"Jeg har igennem mit arbejde på Jobcenteret i Næstved haft kontakt til Ergopartner over flere omgange. Hver gang har jeg oplevet et meget højt serviceniveau og en professionel tilgang til de udfordringer som vi har siddet med omkring indretning af en given arbejdsplads. Der bliver lyttet til vores problemstillinger, og tilbagemeldingen og vejledningen sker gerne på stedet. Efterfølgende har vi meget hurtigt modtaget de nødvendige produkter, således at problemerne hurtigst muligt kunne blive afhjulpet."

Sif Meyhoff Nissen - Ergoterapeut/Revamedarbejder, Jobcenter, Revacenter Næstved

Specifikationer
Farve Hvid
Mærke Andet Mærke
Skriv din egen anmeldelse
Du anmelder:Ergotjek - ergonomisk gennemgang af din kontorarbejdsplads