Føj til favoritterFjern fra favoritter

ErgoTjek - få efterset og tjekket din kontorarbejdsplads

Få hjælp til at indrettet skrivebordet korrekt

ErgoTjek - få efterset og tjekket din kontorarbejdsplads

Detaljer

ErgoTjek foretages med udgangspunkt i hver enkelt medarbejders arbejdsplads, samt hvordan de arbejder i det daglige. Det vi kan rette med det samme, udfører vi på stedet sammen med medarbejderen. Det kan være korrekt indstilling af stol, skærmhøjde, lampe, telefoner m.m.


Vi vurderer og indstiller kun de nuværende ting hos medarbejderen, og giver aldrig falske forhåbninger om nye arbejdsredskaber.

 

Vores anbefalinger til eventuelle nyanskaffelser, noterer vi udelukkende i vores samlede rapport til ledelsen. Såfremt medarbejderen specifikt spørger ind til en løsning, vil vi naturligvis rådgive om mulige løsningsforslag. Efter endt ErgoTjek, bliver der lavet en samlet vurdering, der kan danne grundlag for at foretage de nødvendige justeringer i forhold til vores anbefalinger.

 

Prisen for et ErgoTjek er kr. 275,- ekskl. moms pr. medarbejder + kørsel (offentlig km takst)


Kontakt os gerne for et uforpligtende tilbud på telefon 56 65 01 45.


Forskellen på en arbejdspladsvurdering (APV) og et ErgoTjek


Arbejdspladsvurdering (APV):

 

Alle virksomheder skal udarbejde en skriftlig arbejdspladsvurdering (APV), som udarbejdes af virksomheden. Der er tre vigtige ting som Arbejdstilsynet ser på, når de vurderer om en virksomheds APV kan godkendes:

 

1. Er der en ordentlig kortlægning af arbejdsmiljøet? Der er metodefrihed og kortlægningen kan foregå via     interviews, spørgeskemaer eller andre metoder. Det vigtigste er, at alle aspekter omkring arbejdspladsen er nøje gennemgået.

 

2. Ligger der en seriøs og holdbar vurdering af hver enkelt arbejdsplads?

 

3. Vigtigst af alt, skal der foreligge en seriøs handlingsplan fra virksomheden, med henblik på afhjælpning af de gener der måtte være. Arbejdstilsynet skal så vurdere, om virksomheden kan løfte opgaven via planen, før de kan godkende APV'en.


ErgoTjek:

 

Når vi laver et ErgoTjek, gennemgår vi arbejdspladsen, med henblik på at få løst de udfordringer der kan være med det samme. Det vil sige, at vi indretter de eksisterende arbejdsredskaber, så medarbejderen får størst mulig udbytte med det samme.

 

Desuden giver vi brugbare råd og vejledninger, baseret på, hvordan den enkelte medarbejder har indrettet sin arbejdsplads og hvordan han/hun arbejder. Et ErgoTjek er langt mere løsningsorienteret end APV'en, men kan ikke erstatte en APV.


Kunderne siger:

"Jeg har igennem mit arbejde på Jobcenteret i Næstved haft kontakt til Ergopartner over flere omgange. Hver gang har jeg oplevet et meget højt serviceniveau og en professionel tilgang til de udfordringer som vi har siddet med omkring indretning af en given arbejdsplads. Der bliver lyttet til vores problemstillinger, og tilbagemeldingen og vejledningen sker gerne på stedet. Efterfølgende har vi meget hurtigt modtaget de nødvendige produkter, således at problemerne hurtigst muligt kunne blive afhjulpet."

Sif Meyhoff Nissen - Ergoterapeut/Revamedarbejder, Jobcenter, Revacenter Næstved


Læs mere...
Se video

Varianter

Ergo Tjek ErgoTjek
275,00 kr 343,75 kr inkl. moms.
Køb
 
  • Vi anbefaler også
  • Beskrivelse
  • Yderligere informationer & Downloads

ErgoTjek foretages med udgangspunkt i hver enkelt medarbejders arbejdsplads, samt hvordan de arbejder i det daglige. Det vi kan rette med det samme, udfører vi på stedet sammen med medarbejderen. Det kan være korrekt indstilling af stol, skærmhøjde, lampe, telefoner m.m.


Vi vurderer og indstiller kun de nuværende ting hos medarbejderen, og giver aldrig falske forhåbninger om nye arbejdsredskaber.

 

Vores anbefalinger til eventuelle nyanskaffelser, noterer vi udelukkende i vores samlede rapport til ledelsen. Såfremt medarbejderen specifikt spørger ind til en løsning, vil vi naturligvis rådgive om mulige løsningsforslag. Efter endt ErgoTjek, bliver der lavet en samlet vurdering, der kan danne grundlag for at foretage de nødvendige justeringer i forhold til vores anbefalinger.

 

Prisen for et ErgoTjek er kr. 275,- ekskl. moms pr. medarbejder + kørsel (offentlig km takst)


Kontakt os gerne for et uforpligtende tilbud på telefon 56 65 01 45.


Forskellen på en arbejdspladsvurdering (APV) og et ErgoTjek


Arbejdspladsvurdering (APV):

 

Alle virksomheder skal udarbejde en skriftlig arbejdspladsvurdering (APV), som udarbejdes af virksomheden. Der er tre vigtige ting som Arbejdstilsynet ser på, når de vurderer om en virksomheds APV kan godkendes:

 

1. Er der en ordentlig kortlægning af arbejdsmiljøet? Der er metodefrihed og kortlægningen kan foregå via     interviews, spørgeskemaer eller andre metoder. Det vigtigste er, at alle aspekter omkring arbejdspladsen er nøje gennemgået.

 

2. Ligger der en seriøs og holdbar vurdering af hver enkelt arbejdsplads?

 

3. Vigtigst af alt, skal der foreligge en seriøs handlingsplan fra virksomheden, med henblik på afhjælpning af de gener der måtte være. Arbejdstilsynet skal så vurdere, om virksomheden kan løfte opgaven via planen, før de kan godkende APV'en.


ErgoTjek:

 

Når vi laver et ErgoTjek, gennemgår vi arbejdspladsen, med henblik på at få løst de udfordringer der kan være med det samme. Det vil sige, at vi indretter de eksisterende arbejdsredskaber, så medarbejderen får størst mulig udbytte med det samme.

 

Desuden giver vi brugbare råd og vejledninger, baseret på, hvordan den enkelte medarbejder har indrettet sin arbejdsplads og hvordan han/hun arbejder. Et ErgoTjek er langt mere løsningsorienteret end APV'en, men kan ikke erstatte en APV.


Kunderne siger:

"Jeg har igennem mit arbejde på Jobcenteret i Næstved haft kontakt til Ergopartner over flere omgange. Hver gang har jeg oplevet et meget højt serviceniveau og en professionel tilgang til de udfordringer som vi har siddet med omkring indretning af en given arbejdsplads. Der bliver lyttet til vores problemstillinger, og tilbagemeldingen og vejledningen sker gerne på stedet. Efterfølgende har vi meget hurtigt modtaget de nødvendige produkter, således at problemerne hurtigst muligt kunne blive afhjulpet."

Sif Meyhoff Nissen - Ergoterapeut/Revamedarbejder, Jobcenter, Revacenter Næstved


Produkt
ErgoTjek
Ekstra data
Download