×

Din indkøbskurv er tom.

Job: Ekstern konsulent til København og omegn

Vi søger en dygtig kollega til at angribe København og omegn.

Vores kunder er trofaste, og sætter pris på et højt serviceniveau og rådgivning omkring ergonomi.

Vi søger derfor ikke en ”pistolsælger”, men derimod en person, der kan rådgive og give kunderne en tryghed ved, at vi håndterer ergonomien på deres arbejdspladser.

Du er god til at skabe denne tryghed, opbygge det langsigtede forhold til kunden, og kan sælge med et glimt i øjet.

Som udgangspunkt er du en ”hunter” type og drives af det opsøgende salg.

Dine opgaver
Som konsulent hos Ergopartner, indgår du i et salgsteam, hvor fokus er både på ny-salg og mersalg til eksisterende kunder.

Du skal primært selv opbygge din kundedatabase. Men vi har mange kunder i databasen, som tidligere har købt hos os som du kan starte med at bearbejde.

Du skal påregne at omkring 5-10 møder om måneden ”kommer af sig selv". Resten af møderne skal du selv ringe ud og booke.

Dine kvalifikationer
Du..

• er udadvendt, smilende og har et godt humør.
• er selvkørende og selvmotiverende
• forstår at få kunden til at føle sig tryg ved dig, og er samtidig så meget købmand, at du tænker salg i din dagligdag.
• er resultatorienteret og synes, at det er sjovt at løbe målrettet efter en ordre.
• har erfaring med opsøgende salg.
• har helt styr på Office pakken, og en generel god forståelse for IT på brugerniveau.
• er i fysisk god form og i stand til at bære en 10 kilo tung stol op på anden sal, hvis det kræves.


Branchekendskab er ikke et krav, men en klar fordel. Desuden er du naturligvis en behagelig person, der er nem at omgås.

Et eksempel på en opgave: 
Du kontakter kunden og tilbyder at de kan prøve nogle af vores produkter gratis. Du kører ud og stiller produkterne op, og giver rådgivning om indretning af arbejdspladsen. Du afslutter efter en uge eller to forløbet – gerne med en ordre ;-)

Dine udviklingsmuligheder
Vi tilbyder et spændende job med mange glade kunder og gode hjælpsomme kollegaer.

Du planlægger og strukturerer selv din hverdag i tæt samarbejde med din daglige chef. 

Ergopartner A/S er altid i udvikling og vækst orienteret, så der er rig mulighed for at være med til at skabe og præge den videre udvikling af virksomheden.

Vi tilbyder
Et team af rigtig gode kolleger, der vil gå langt for at hjælpe og supportere dig, så du når dine mål.

Vi har tillid til vores ansatte, og sætter frihed under ansvar højt i vores daglige virke.

Du tilbydes løn efter kvalifikationer, og en pakke bestående af fast løn og provision. Bilordning må vi drøfte afhængig af din nuværende situation.

Vi har fokus på vores medarbejdere og deres arbejdsglæde. Vi synes selv vi er unge og friske, og forsøger at have korte kommandoveje uden for meget politik og snak.

Arbejdsmiljøet er dynamisk og innovativt, sammen med en glad og afslappet tone i virksomheden.

Hvis du mener, at du er vores nye kollega, kan du sende din ansøgning til info@ergopartner.com

Vi ser frem til at høre fra dig!

Ergopartner A/S blev etableret i år 2000. Vi servicerer både offentlige og private kunder – store som små, og har haft vækst i både omsætning og antal medarbejdere i de seneste fem år.
Vi har hovedsæde i Køge og er i dag 15 ansatte.

Set på JobIndex.dk - Udtalelse fra tidligere medarbejder:

"God og professionelt og dynamisk ledet arbejdsplads. Hele vejen igennem gode, kompetente og positive kollegaer. Virksomheden sælger meningsfyldte sunde produkter og har glade og tilfredse kunder. En rigtig god arbejdsplads hvor medarbejderne vælger at blive i mange år og kun yderst få har valgt at forlade den." 

Denne side bruger cookies. Ved at klikke videre på hjemmesiden accepterer du vores brug af cookies. Læs mere
OK